zaterdag 18 juli 2015

Bikini's voor mijn zusje


Heerlijk om voor iemand anders iets leuks te maken. Voor deze roze bikini heb ik het patroon voor mijn eigen bikini's wat aangepast naar de wens van mijn zusje. Ik heb voor haar een maat kleiner gemaakt en de slip is ook aangepakt, aan de zijkant is ie nu een stuk smaller.
De cups heb ik gevoerd met de speciale 'zwem' padding....ben benieuwd hoe het zal bevallen.



Voor mijn webshop www.poetsie.nl leek het me een goed idee om een voorbeeld te maken bij een stofje dat in de webshop stond. Stofje is inmiddels helemaal uitverkocht maar de bikinislip had nog geen top.
De wens was een triangel bikini met een beugel en padding als voering. 
Dit is het resultaat geworden. Ze heeft hem al gepast en was helemaal blij.

In deze triangelbikini heb ik middenvoor flink verlaagd, zodat er een pushup beugel in kon. De cup zijn op basis van een verticale cup. We hebben bewust gekozen om geen strikbandje in de nek te doen, dit geeft problemen bij haar.
























1 opmerking:

Couture Carrie zei

Love the pink printed one

xoxox,
CC

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...