zondag 23 maart 2014

Smaragd blingbling bikini

Deze strapless bikini maakte ik voor mezelf. Ik had een zakje blingbling steentjes gekocht om eens een keer te gebruiken op een werkstuk. Bij dezelfde groothandel ook voorgevormde cups in maar 95B meegenomen (beugelmaat 26cm). Het zijn eigenlijk push-up cups met een extra kussentje erin, ik heb ze echter verwerkt als een balconette model.
De smaragdgroene lycra lag al een hele poos klaar om een bikini van te maken. Toen de bikini klaar was miste ik iets, zo ben ik begonnen met de blingbling steentjes erop te naaien. Het is een echte bikini om mee te zonnen geworden, met deze schoonheid denk ik niet dat ik het water in ga...
Ik heb heel wat uurtjes zitten borduren om alle steentjes er met de hand erop te naaien, er zitten bijna 200 steentjes op de bikini! :) Het resultaat mag er dan ook zijn, ben er zo blij mee.













12 opmerkingen:

Neeltje zei

In één woord: WAUW. Hiermee ga je de blits maken op het strand!

Neeltje

Gondalien zei

Helemaal te gek!!! Laat de zon maar komen.

Marian zei

Wanneer ga je weer op vakantie? wil dan welde reacties horen die je krijgt...grote klasse is dit!!

Corina zei

Je had het al vertelt dat je er mee bezig was. Het is het werk dubbel en dwars waard geweest. Heel erg mooi en het maakt het zeker af.
Hier ga je de show mee stelen langs het zwembad of op het strand.

Corina

Handige Handjes zei

Prachtig!! Jij schittert straks harder dan de zon.....;-).

Tialda zei

Je bikini straalt van het scherm af! Prachtige kleur! Maar ja dat weet je dat ik van deze kleur houd! Je maakt een mooie sier op de vakantie ;-)

Rachel zei

SCHITTEREND!!!!!

Couture Carrie zei

Amazing bikini!
Love the bling!

xoxox,
CC

LaMona zei

That looks lovely with all the blingbling! I like it!

Anoniem zei

Wauw, wat een kleurtjes!! Daar maak je de blitz mee op vakantie!!

Toppie!!

Groetjes Thea ♥

Jos van KloskaCreAtief! zei

Prachtig en wat een geduld moet je gehad hebben om al die steentjes erop te naaien, petje af!

Bets zei

Heel mooi . En die steentjes superrrr.

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...